اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


 فروش (Sales Department)

مشاوره در انتخاب سرویس مناسب (هاست، سرور، دامنه و ...) ارائه اطلاعات درباره قیمت‌گذاری و پلن‌ها بررسی وضعیت تمدید یا تغییر سرویس

 مالی / حسابداری (Billing / Finance)

بررسی و رفع مشکلات پرداخت و فاکتور پیگیری تراکنش‌های ناموفق ارائه رسید و گزارش پرداخت بازپرداخت یا اصلاح صورتحساب

 فنی (Technical Support)

رفع خطاهای مربوط به هاست و سرور عیب‌یابی سایت‌ها و دیتابیس‌ها بررسی و حل مشکلات امنیتی یا دسترسی کمک در انتقال سایت

 دامین (Domain Services)

ثبت دامنه جدید انتقال دامنه بین رجیسترارها تمدید دامنه و بازیابی دامنه منقضی تغییر DNS یا مالکیت دامنه

 شکایات / مدیریت (Abuse / Complaints)

بررسی گزارش اسپم، فیشینگ یا بدافزار رسیدگی به سوءاستفاده از منابع سرور پیگیری شکایات مشتریان در سطح مدیریتی

 توسعه و خدمات ویژه (Development / Custom Services)

اجرای درخواست‌های اختصاصی یا پروژه‌های خاص. طراحی و توسعه نرم‌افزار یا وب‌سایت سفارشی‌سازی سرور یا اپلیکیشن مشاوره در بهینه‌سازی